Pagina's

woensdag 15 december 2010

10 mijlen te voet is eens een andere uitdaging

Ik had mezelf opgedragen na mijn trip door Frankrijk en België me voor te bereiden op de Antwerp 10miles.
Een goede maand geleden heb ik dan ook nieuw loopsloefen gekocht. Niet zomaar bij de decathlon maar echte op mijn voeten afstemde sloefen. Direkt begonnen met een toerke in woijk van 1 blok, zo'n 4OO meter aan 1stuk. Dat was al niet slecht. In Philippeville ging het al goed, zelfs 1,5km en bergop. 2 dagen erna vertrokken voor iets meer, dat iets werd wel wat meer, na 3km kreeg ik dan ook dapper een kramp in mijn kuit. OVERMOED... SCHAAD ...
Nu na 1 maand het terug wat langzamer opbouwen geraak ik toch al aan een 4,25km tegen een dappere 9,2km/u. Niet slecht vind ikzelf met spieren die niet gewoon zijn te lopen. En Fietsen is echt niet lopen heb ik mogen ondervinden.

Geen opmerkingen: